Med en baggrund som partner i BRO Kommunikation grundlagde Morten Münster The Nudging company for fem år siden. Her opdyrkede han sammen med en masse dygtige kollegaer adfærdsdesign som felt.
Han er forfatter til to best-sellere om adfærd: ‘Personlig indflydelse – den overraskende sandhed om, hvordan man flytter mennesker, holdninger og produkter’ og ‘Jytte fra marketing er desværre gået for i dag’.
Han har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.
Derudover er Morten Münster fast skribent for Børsen, hvor hans populære blog om adfærd er blevet læst af over 100.000 mennesker det seneste år.
Han er en ofte benyttet adfærdsekspert i medierne, fx i Jyllands Posten, Information og Finans.dk, og han er derudover utrolig sympatisk, smukkere end gennemsnittet og udstyret med en unik humor.
Morten Münster har derudover selv skrevet denne tekst.
Du kan fange ham her:
Mail: kontakt@mmunster.com
Hvis du arbejder med adfærd og forandringer, så får du en konkurrencefordel i dag.
I ’Jytte fra marketing er desværre gået for i dag’ omsætter Morten Münster 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – så du kan bruge adfærdsdesign til at skabe forandringer.